majjaeriksson

20 januari 2016

Kategori: Maja

Idag har jag
 
- varit oerhört trött när det var dag att gå upp
- läst på tåget och tänkt att jag aldrig är så koncentrerad och inne i läsningen som när jag läser på just tåget
- haft ett lugnt jobbpass på Ekholmens bibliotek kl.10-13
- reserverat en bok till mig själv - och gillat starkt att biblioteksjobbet gör mig så lässugen!
- läst ut min bok på hemvägen.
 
- och så har jag haft ett ekollon i vatten i 4 månader idag. Starten var ju helt klart seg, men sen fick den upp farten!
 
 
- jag har också fått ett sms där det stod "Vi åker till Varamon när du kommer hem"
- och så har jag och Philip varit i Varamon. Isen var tjock och alldeles genomskinlig så det var riktigt häftigt, och enligt mig också ganska läskigt, att glida omkring på Vättern.
 
 
 
 
 
- och sist men inte minst så har jag slängt ihop något så häftigt som en hallonbröd-smet som i detta nu står i ugnen. Det luktar hallonpaj, fast jag tror att det ska bli bröd.
 
Vilken superdag jag har haft och har, nu när jag tänker efter! :)
 
Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: