majjaeriksson

Hemma

Kategori: Maja

Hej på en torsdag klockan 10.26. Jag är hemma. Jag känner som ett tryck över bröstet, att det är tyngre att andas och när jag går blir jag lättare andfådd än vanligt. Jag skulle inte kalla mig sjuk, men med läget som det är nu känns det dumt att vara på jobbet och andas på äldre och andra. Nog om det. 

Jag ska se om jag har lite bilder att visa er från senaste. Allt är ju faktiskt inte konstigt och/eller inställt.

Fredag:
(null)

Lördag:
(null)

(null)

Söndag:
(null)

(null)

I planteringsfönstret just precis nu:
(null)

Vi hörs till helgen! Ta hand om er.

Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Krya på dig😍 förståndigt att du håller dig hemma😷

    Ha det bra trots allt😍

    Kram

    2020-04-02 | 15:25:55
  • Freja säger:

    Fint! Och krya på dig!🌸☀️

    2020-04-02 | 21:09:06
  • Moa säger:

    Krya på dig!!

    2020-04-03 | 15:00:07

Kommentera inlägget här: