majjaeriksson

Trerättersmåndag

Kategori: Maja

Hej från morgontåget!

Jag är så tacksam över att jag inte behöver gå upp före sex alla dagar i veckan. Och tisdagen känns som en perfekt dag för sovmorgon.

Men nu var det inte det jag skulle skriva om. Jag skulle skryta om min kväll igår. När jag kom hem efter halv fem möttes jag av ballonger, tulpaner och välkommen-hem-skylt på köksbordet.<3 Notera att jag hade åkt hemifrån på morgonen och inte sju månader tidigare.
(null)

Jag fick dessutom veta att det skulle bli trerätters januarimåndagen till ära. Jajemen, min sambo är inte dum.
(null)

(null)

(null)

Tack för vardagslyxen, världens bästa!<3

Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Vilken SAMBO👏🏻🌟 vilken lycka🍀att han finns😀

    2020-01-22 | 00:02:43
  • Freja säger:

    Så fint på alla vis!🤗

    2020-01-22 | 21:41:51

Kommentera inlägget här: