majjaeriksson

Sommarpirr

Kategori: Maja

(null)

Vi cyklade ut i kvällen ikväll. Och vilken kväll sen. Sommarpirr i magen ju. Klungor i Varamon. Grillare och chillare. Det är ju något speciellt med årets första varma vårkväll. Hela svenska folket vill tro att den betyder att sommaren är här nu. Man får ju hopp om livet trots att världen är upponer.

Idag har jag jobbat. Imorgon ska vi ha tipspromenad utomhus. Det ska bli kul! Hoppas det kommer lite lagom med folk. Och att det blir lite sommarpirr i magen igen.

På lördag är det fyratimmarsdag och chefen tyckte jag skulle jobba hemma (för att undvika lite kollektivtrafik) då jag inte har pass i lånedisken. Så det känns skönt. Blir en ny upplevelse att klura ut vad jag kan göra hemifrån, men det ska jag nog lösa.

Jag kanske återkommer med en tipspromenadsrapport imorgon. :)

Maja.


Kommentarer

  • Mormor säger:

    Vilken kväll👏🏻🌞
    Vilken🍀

    2020-04-06 | 21:12:00

Kommentera inlägget här: