majjaeriksson

Jobb i sängen

Kategori: Maja

Godmorgon!

Idag ska jag jobba hemifrån i fyra timmar innan jag går på påskledigt. Jag har ju ett jobb vars arbetsuppgifter i största utsträckning behöver göras på plats på bibblan, men en del går ju att göra hemifrån. :)

(null)

Min plan idag är att 
- rätta tisdagens tipspromenad (som för övrigt gick bra), 
- börja skapa ett sommarboksbingo för de yngsta 
- reka "pris"bokinköp till sommarboken (ca 35 böcker). 
- planera/fundera lite inför vårt programmöte nästa vecka om vad jag vill göra i höst. (Tror ni vi kommer kunna ha sagostunder och författarbesök då? Hoppas.)
- samt kolla in digiteket och kanske "gå" nån sån liten kurs där.

(null)

Visst låter det som en helt okej förmiddag!? 

Vi hörs i påsk! :)

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vad härligt att kunna jobba hemifrån och vilka mysiga arbetsuppgifter du verkar ha :) Ha en underbar påsk bästa Maja! Hoppas vi kan ses snart :)

    2020-04-09 | 08:36:50
  • Mormor säger:

    En bra arbetsförmiddag👍📜📚

    Tack för besök ( i porten) och dom härliga tulpanerna💐

    2020-04-10 | 00:19:54

Kommentera inlägget här: