majjaeriksson

Sommarlistan, hur gick det? (3)

Kategori: Maja

Hej bakom tekoppen!
 
Jag vaknade klockan 4 med rivig hals och dunkande huvud. Låg vaken till 6 och meddelade att jag hoppar långpasset på bibblan idag. Sen sov jag några timmar till. Nu mår jag bättre. Men jag känner att jag tog rätt beslut där imorse för jag kände mig inte fit for 9 timmar på ett bibliotek. Och jag vill inte att förkylningen ska blomma ut och att jag ska få feber som Philip har haft. Så jag blir hemma idag. Ska in till huvudbiblioteket lite på förmiddagen imorgon och sen Johannelund fredag och sen museet i helgen.
 
Nej, vi piggar upp det här med att kolla tillbaka på lite sommarfint. Ni vet som jag har gjort här och här.
 
Punkt 5 - Gå på Lisa och Matheus bröllop och fira kärleken. Det var sommarens finaste dag.
 
 
 
Punkt 14 - Ha picknick(ar) Jodå, det har exempelvis varit möhippepicknick, pizzapicknick och yatzypicknick.
 
 
 
Två fina sommarpunkter!
 
Nu ska jag ägna mig åt att dricka te och läsa lite papper jag fick igår.
 
Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: