majjaeriksson

Sommarlistan, hur gick det? (2)

Kategori: Maja

För ett tag sedan började jag ju kolla tillbaka på den där sommarlistan för att se hur det hade gått och förra gången redovisade jag tre finfina punkter. Nu tänkte jag att det var dags igen men att det ska bli tre lite mer klassiska sommarsaker denna gång. För i mångt och mycket så är det ju det där klassiska och självklara som gör sommaren till sommar.
 
Punkt 10 - Bada (mycket och vid många olika badplatser)
Här nedan ser ni ett dopp i Östersjön, premiärdoppet i Salstern och ett dopp i solblänkiga Vättern. Jag har också badat i den lilla sjön Ören i Småland och Boren och på flera ställen i Vättern och ja, punkt 10 är helt klart avbockad.
 
 
 
Punkt 13 - Sommarsporta!
Jodå, jag är ju ingen som ligger still några längre stunder jag utan jag håller gärna igång och tycker mycket om sommarlekar. Här nedan ser ni bilder från en tidig minigolfrunda, midsommaraftonens krocketmatch och en tandemcyklardag. Check på punkt 13!
 
 
 
Punkt 25 - Äta väldigt mycket glass!
Nemas problemas, det har blivit både bägare, hemmagjorda och våfflor. Check, check, check!
 
 
 
Härliga sommar!
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Heja dej!!!!!!

    SÅ bra DU är! Kram

    2015-08-24 | 18:35:34

Kommentera inlägget här: