majjaeriksson

Uppdatering: Ek och fototävling

Kategori: Maja

Hej! Minns ni min lilla dröm om att bli ekmamma? Nu (igår) har det gått 6 veckor och läget känns sådär ärligt talat. För ett tag sedan kastade jag två ekollon för de kändes alldeles för omogna(?) och nu ligger tre kvar i den lilla skålen med vatten.
 
 
Trots att sex veckor redan har gått så tänker jag fortsätta hoppas - kanske är det en liten grodd som man anar här på bilden nedan? Hoppet lever. Håll tummarna! :)
 
Något som ni dock kan sluta hålla tummarna för är fototävlingen med temat sjöstad. Tävlingen är avslutad och jag fick tyvärr inte in någon bild i miljöalmanackan/några vinnarpengar. Jag måste erkänna att jag blev lite besviken först, men när jag sedan läste att de hade fått in nästan 700 bilder kändes det lite bättre. Bättre lycka för mig nästa gång, helt enkelt. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Synd Maja, men vi är ju många andra som får glädjas åt dina fina bilder. Kram

    2015-11-02 | 19:11:32
  • Freja säger:

    Jag hejar på ekollonen! Ge inte upp!

    2015-11-02 | 21:47:19
  • Sandra säger:

    Det går sådär för mina MEN det ser ändå ut som att det kan ta sig med en gnutta tur. Hoppas, hoppas det går bra för dina också :)

    2015-11-03 | 09:20:23
    Bloggadress: http://atilio.metromode.se

Kommentera inlägget här: