majjaeriksson

Veckan och retro”tyg”

Kategori: Maja

Gó söndag!

Lasagnen är i ugnen och jag tänkte passa på att skriva några rader som jag faktiskt lovade.

Jag lördagsjobbade igår vilket gör att det känns extra segt med söndag "redan" idag, men det innebär också att en skön fyradagarsvecka med ledig fredag väntar. På onsdag ska jag dessutom till Linköping på litteraturutbildning hela dagen så det blir en ovanlig jobbdag mitt i veckan med.

Men nog om det nu. Jag tänkte visa lite bujo-pyssel också. Häromsistens kom jag ju nämligen på den brilijanta idéen att använda mina gamla retrotidningar jag har liggandes på hög här hemma. Jag bläddrade igenom allihop och klippte ut massa fina gamla "tyger" som nu gör sig bra i min 2020-kalender.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag ser fram emot att fylla den med mer pyssel, minnen, bilder, grubbel och idéer.

Vi hörs snart igen!

Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Så himla fint👍📗🌟😀💕

    2020-01-13 | 23:42:40

Kommentera inlägget här: