majjaeriksson

Min söndag

Kategori: Maja

Hej!

Jag börjar skriva detta klockan 9.40 och tänker att jag ska publicera det ikväll när jag känner mig klar.

Jag sitter på pendeln. På andra sidan gången sitter min lillasyster. Hon orsakade att vi fick springa till tåget idag... Men jag tycker om henne ändå. Och vi hann.
(null)

Har ni uppmärksammat att satsumas-säsongen är här? Det är en av årets bästa säsonger. Enligt mig. Packade tre stycken till denna tågresa. ;) Ser nu att jag visst stavade fel på den där storyn...
(null)

Vi är påväg till Nyköping. Mamma åkte dit igår och pappa åker bil med farmor, farfar och mormor. Och vi åker tåg. :)

(null)

Och nu sitter vi på tåget igen. Klockan är 17.10 och vi har ätit gott och haft det trevligt i Nyköping. Jag och Vera hade kul med play-doh-lera som hon fick av mormor. Kanske hade jag roligast? Jag blev på riktigt nöjd med mina maträtter. ;)
(null)

Och gosat med lilla Nova har jag gjort med.
(null)

Här sover hon på pappa/morfar.<3
(null)

Vid sju var vi hemma och nu gräddas en tacogratäng i ugnen. :)

Vi hörs i veckan!

Maja.


Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilken toppenutflykt!🤗

    2019-09-22 | 22:14:24
  • Mormor säger:

    Vilken dag vi har haft👶🏻👧🍲☕️🥧🍀🍀

    2019-09-22 | 23:56:56

Kommentera inlägget här: