majjaeriksson

Första mötet

Kategori: Maja

Hej på söndagen!

Det blev tyst här. Och det beror nog på att jag är inne i något som inte är livets bästa period. Och ja det handlar om jobbsituationen och det känns jobbigt i mig. Men jag ska inte älta det här och nu. Jag återkommer i ämnet en annan dag. När jag har mer att säga.

Nu ska jag istället visa mitt första möte med min nya släkting. Jag är ju dubbelmoster nu och igår när hon var en vecka och två dagar gammal fick jag träffa henne.

Det var stallpremiär för henne.
(null)

Men vi tyckte inte att det var jättekul nån av oss. ;)
(null)

Två andra favoriter<3
(null)

Jag hade med mig ett lamm.
(null)

Tack för besöket, det ska bli fint att se dig växa upp lilla Nova.<3

Nu ska jag äta min frukost och se på Love Island Uk. 

Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    👍🏾För ”always look at the bright side of life”. 🧡

    2019-09-08 | 11:22:11
  • Freja säger:

    Vilket fint möte med fina Nova!🤗

    2019-09-08 | 20:07:22
  • Mormor säger:

    Skönt att du fick litet andrum från arbetet😘som snart kommer att bli bättre👍 Hoppas jag📙📘
    Vilken liten sötnos du har blivit moster till👶🏻

    2019-09-08 | 22:37:18
  • Faster säger:

    Åh vilken liten fin Nova😍!! Och hoppas det ordnar sig på jobbfronten 💪✊️🤛! Kram Faster

    2019-09-09 | 15:20:39

Kommentera inlägget här: