majjaeriksson

Brödlördag

Kategori: Maja

Gó förmiddag!

Igår var det lördag och Philip fyllde 29 år. SJÄLVKLART fick han frukost på sängen.
(null)

Jag hade till och med förberett kvällen innan för jag hade siktat in mig på detta recept med nattjästa frukostbullar med valnötter och aprikoser. Det blev jättebra. Kan rekommendera det. 
(null)

(null)

(null)

Och på kvällen sen, då blev jag sugen på quesadillas och lät mig inte ens stoppas av att vi inte hade tortillabröd hemma, nejdå, jag gjorde egna. Det var ju så enkelt, nästan lite märkligt att man inte provat det tidigare. Jag följde detta recept.
(null)

En brödlördag helt enkelt. Jag var också på gång att göra hallonglass, men vispgrädden var helt slut på närmaste affär så det blev inget. Men kanske kan det bli idag istället? Det är ju så gott och det var så länge sen jag gjorde det nu. Ni vet, det här receptet:
(null)

Ja jag är sugen, det är jag. :)

Imorgon är det måndag igen och det känns ju inte superkul, MEN det händer en ovanlig grej i veckan. På torsdag är det studiedag och då har jag faktiskt bett om ledigt och ska passa på att åka till Tranås för att presentera mig och skriva avtal och så. Vilket är lite pirrigt såklart, men kanske får det mig att förstå att det hela faktiskt inte bara är en dröm utan att jag faktiskt ska jobba där. Tror jag ska ta lite bilder på bibblan då med, så kan ni få se. 

Hörs senast på torsdag!

Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Ser ut som Philip fick en kanonfödelsedag! Hälsa och gratulera 🎈🎈🎈

    2019-09-29 | 18:24:42
  • Freja säger:

    Tack för recept! 👍🏼🤗

    2019-09-29 | 21:42:32
  • Mormor säger:

    Jag gillar ju glass, så jag måste nog prova🍦🍧

    2019-09-30 | 00:29:59

Kommentera inlägget här: