majjaeriksson

Min njutiga lördag

Kategori: Maja

Hej på helgen!

Jag tänkte att jag skulle lämna en liten lördagsrapport för detta har varit en riktigt njutig en. Och en hel del har jag hunnit med så varning för långt inlägg.

Dagen började med att jag såg att det vad frost och sol och tänkte: varför inte gå ut i det där? Och så gjorde jag det. Det var värt att lämna sängen för.
(null)

Innan jag gick hem köpte jag frukostbröd, juice och passionsfrukt och så gick jag hem och gjorde frukost till oss.
(null)

Sen slog jag till och gjorde den där hallonglassen som jag nämnde häromsistens men aldrig gjorde. Nu blev det gjort.
(null)

Något senare tog vi bilen för att handla och ta lite luft. Luft först.
(null)

Gullig skylt vid Bråstorpsskolan.
(null)

Hemma igen blev det halvtre-lunch. Gårdagens pizza och broccoli on the side för min del. Och ytterligare lite senare åkte Philip iväg till Linköping för att roa sig och då gjorde jag maränger. Jag hade ju haft gulor i glassen tidigare och tog vara på vitorna också. Fina innan ugnen:
(null)
 
Och ganska fina som klara med:
(null)

Till kvällen blev det taco med syrran.
(null)

Sen klippte hon mitt hår. Japp. Jag undviker gärna att gå till frisören, men nu behövde jag verkligen klippas och då tänkte jag att Ellen var rätt person för jobbet. Innan såg det ut så här:
(null)

Och nedan kan ni se resultatet. Hon klippte ju inte så mycket, men det blev stor skillnad och nu går jag aldrig mer till en frisör! ;)
(null)

Nu avslutar vi kvällen med Vänner på tvn och glass och maräng.
(null)

Hur bra dag? Fullpott!

Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Vilken BRA dag🍀👍😍🍧

    2019-10-06 | 01:16:39
  • Mamma säger:

    Vilken kanonlördag🍂🍂🍂

    2019-10-06 | 18:25:12
  • Freja säger:

    Vilken höjdardag!🤩👍🏼👍🏼

    2019-10-06 | 21:00:49

Kommentera inlägget här: