majjaeriksson

Lyssna-på-bok-utmaning

Kategori: Maja

Jag har måndagen till ära gett mig själv en liten utmaning. Att lyssna på fem klassiker innan 2019 är slut. Det kan vara att sätta ribban högt, men i och med att jag ska börja pendla om mindre än en så månad kommer det finnas mycket tid och varför inte utnyttja den tiden på ett bra sätt? Dessutom kommer jag ju vara ledig två veckor snart och då blir det nog också en del bok i öronen. Jag använder tjänsten Bookbeat och är mycket nöjd med den.

Planen är att lyssna på dessa:
(null)

Vilket kommer ta mig 42 timmar och 35 minuter. Tror du att jag klarar det? Det vore fint att bli lite mer klassikerallmänbildad nu när man faktiskt är bibliotekarie både på pappret och i verkligheten. ;)

Jag börjar med Doktor Glas på hemvägen idag.

Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Vilka bra utmaningar du ger dig själv📚💚

    2019-10-07 | 20:18:39
  • Mormor säger:

    👍📗🍀BRA Maja💕

    2019-10-08 | 00:36:15
  • Moa säger:

    Det känns märkligt att jag läst alla tre första böckerna på din lista, jag som läser så lite och så hamnade alla dom jag läst på rad, hihi! :) Lycka till med utmaningen och hoppas du gillar böckerna och pendlandet, det kommer nog bli supermysigt att få din egen boktid varje dag på pendeln. KRAM

    2019-10-09 | 08:14:01
  • Freja säger:

    Jag gillar doktor glas! Och 1984 är ju ryslig men bra! heja hösten- bokmysets tid!🍁📖☕️

    2019-10-09 | 21:51:10

Kommentera inlägget här: