majjaeriksson

Happy Halloween!

Kategori: Maja

(null)

Vi gjorde en pumpa idag. Tanken var väl att jag, Ellen och Vera skulle göra den tillsammans men det blev mest Ellen och jag eftersom arbetet bestod av knivarbete. Visst blev den fin!? :)

Imorgon är det min sista lediga dag. Det är så delat. På ett sätt känns det som att jag har varit ledig i en evighet och att perioden på skolbibliotek var ett helt annat liv, men samtidigt har dessa två veckor gått fort såklart. 

Jag är både pepp och nervös. Pepp på att komma igång och förhoppningsvis komma in på en arbetsplats och i en vardag jag kommer trivas med. Nervös för att allt nytt = läskigt och för att jag inte ska... tagga till. Typ. Men jag ska påminna mig om att jag inte behöver sprudla av idéer och det ena med det tredje från start utan att det faktiskt får vara en startsträcka där jag först ska lära känna arbetsplatsen och så vidare helt enkelt. 

Håll tummarna för mig! Men först en sista uppladdningsdag. :)

Maja.


Kommentarer

  • Mormor säger:

    Så fin den blev👏🏻👍😍🌟

    2019-10-30 | 20:17:24
  • mamma säger:

    🤛🏽🤛🏽Kram

    2019-10-30 | 22:43:03
  • Freja säger:

    Sån fin pumpa och så skönt att få starta upp på nya jobbet!🎃👻

    2019-10-31 | 20:56:59
  • Moa säger:

    Lycka till på nya jobbet!

    2019-11-01 | 09:56:37

Kommentera inlägget här: