majjaeriksson

Checkar ut

Kategori: Maja

 
I eftermiddag loggar jag ut som skolbibliotekarie för sista gången, lämnar in min nyckel och cyklar mot två veckors ledighet följt av nya utmaningar. Fast i backen på bilden ovan går jag nog med cykeln.
 
Det är en lättnad att den här perioden är över, men jag ser inte på den här tiden som ett misslyckande. Hur klyschigt det än låter så är ju faktiskt allt i livet en erfarenhet och nu har jag fått en liten inblick i skolbiblioteksvärlden och det är något som jag kommer kunna ta med mig vidare i yrkeslivet som barnbibliotekarie på folkbibliotek. Jag är stolt över att jag blev erbjuden en tjänst innan jag ens hade tagit examen, jag är stolt över att jag tog chansen och jag är stolt över att jag sa upp mig för att det inte kändes rätt. Och jag är stolt över att jag i november kommer ha en ny tjänst att gå till. 
 
Men först - två veckor för att landa och ladda om.
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Och jag är stolt över att vara mormor till dig💕💕
    Du är fantastisk👏🏻😍

    2019-10-16 | 15:26:58
  • Mamma säger:

    Nu är det framåt och uppåt som gäller💃🏻❤️

    2019-10-16 | 21:03:07

Kommentera inlägget här: