majjaeriksson

Det blir bra

Kategori: Maja

(null)
Fia med katt.

God kväll!

Jag sitter i sängen med en tékopp bredvid mig. Jag har jobbat en halv dag och en hel dag nu och det känns fint. Det känns riktigt behagligt och kul att vara tillbaka i folkbiblioteksvärlden och skönt att jag har erfarenhet av biblioteksjobb tidigare. Det räcker liksom med att kollegorna, rutinerna och lokalen är nya för mig. 

Vi kollade på mitt schema (för resten av året) idag och pusslade med timmar och kvartar för att anpassa efter pendeln, så den biten känns också bra nu. 

På tisdagar kommer jag jobba till stängning vilket innebär att det blir lite sovmorgon (och så också imorgon), vilket känns skönt. Jag tror att det blir perfekt att ha just tisdagen som en senare-dag.

Ja, jag tror att det blir bra detta. :)

Maja.


Kommentarer

  • Mamma säger:

    Du är värd att ha det bra🧡🧡🧡

    2019-11-04 | 21:45:02
  • Freja säger:

    Skönt att höra, heja Maja!🎉

    2019-11-04 | 22:00:01
  • Faster säger:

    Åh va kul att läsa... klart det kommer bli bra... de i Tranås har tur som har dig nu👏💪🙏

    2019-11-05 | 11:21:12
  • Mormor säger:

    Klart allt blir perfekt👍🤗
    Med din inställning så blir det bra📗📙

    Bra att det gick att fixa schema efter pendeln🚇🍀

    2019-11-05 | 23:46:22

Kommentera inlägget här: