majjaeriksson

Ute på vischan!

Kategori: Maja

Hej på lördagen!

Vi har varit ute på tur idag, Philip och jag. På Östgötaslätten.

Vi landade först på Återvinningen i Skänninge. Jag provade en jeansklänning, men den var för stor tyvärr. Jag gjorde tumme upp innan jag hade hunnit prova den. </3
(null)

Och så var vi på en loppis i Mantorp, precis vid stationen.
(null)

Och på något som hette Nostalgihuset och Majas loppis!
(null)

Lunch åt vi i gamla Sya station.
(null)

Tomatsoppa för Philip och Pad Thai för mig. Vegetariskt ställe. Fint och gott, men hade jag fått välja hade jag velat ha min rätt varm.
(null)

Det fanns en katt där också!
(null)

Sen handlade vi mat i Mjölby och nu har vi landat i soffan. Jag köpte två tékoppar på Återvinningen i Skänninge och en cykel i Mantorp.
(null)

Och kalaskort i Skänninge. Så nu får jag väl bjuda in till något mer kalas. ;)
(null)

(null)

Mysig lördagstur! :)

Trevlig helg!

Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Låter som en bra dag🍀

    2019-05-04 | 18:44:49
  • Freja säger:

    Östgötaslätten har mycket att erbjuda minsann! 😎👍🏼

    2019-05-04 | 20:19:07

Kommentera inlägget här: