majjaeriksson

Söndagen i fem bilder

Kategori: Maja

Gókväll!

Här ligger jag med lite huvudvärk. Jag tror att det är hjärnans sätt att säga ifrån. Att: Nu får det för tusan räcka med uppsatsgrubbel! Tyvärr är det inte över än, men idag har jag återigen varit duktig.

Blev uppmuntrad av att någon blåste såpbubblor.<3
(null)

Vi har också varit och vaccinerat oss. Tredje dosen, vilket innebär att det dröjer tre år till nästa. Så nu är det fritt fram för alla fästingar. ;)
(null)

Sen åkte vi vidare till landet där mamma hade bakat en supergod rabarberkaka.
(null)

Det blev en skogspromenad också.
(null)

Och inspirerad av mammas rabarberkaka fixade jag sen rabarberkräm till middag.
(null)

Imorgon ska jag skicka iväg min uppsats till min handledare. Jag är inte klar, men jag tror mig bli det inom några dagar. Är dock orolig som tusan att min handledare ska avråda mig från att lämna in... Men då kanske jag struntar i hennes råd. ;)

Vi hörs i veckan!

Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Du fixar det! Härlig bild från härlig skog🌳🌳🌲🌳

    2019-05-21 | 19:08:58
  • Mormor säger:

    5 fina söndagsbilder🍀😍

    2019-05-22 | 00:17:10

Kommentera inlägget här: