majjaeriksson

Maj!

Kategori: Maja

Ja, det har det ju varit ett tag nu men idag tog jag majbilden! Ni vet, månadens bild uppe i Toka!? Poäng till dig som ser sädesärlan. 

(null)

Det var Ellen och jag som åkte dit. Igår när vi bestämde det så trodde jag att det skulle bli en grå majbild, men icke, det är ju fint idag!

(null)

(null)

Nu har jag faktiskt precis pluggat lite, men nu är det dags att laga middag. Jag är ensam hemma då Philip är i Stockholm så jag ska passa på att plugga duktigt, framför allt imorgon, och äta precis vad jag vill och ligga diagonalt över sängen och sånt ni vet. ;)

Vi hörs! 

Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Tokanäset, en av flera pärlor i mitt ”närområde”!!!!

    2019-05-11 | 19:04:04
  • Freja säger:

    Så fin majbild! Jag ser sädesärlan!😎

    2019-05-11 | 20:11:05
  • Mormor säger:

    Poäng till mig- jag ser sädesärlan👏🏻
    Jag ser också ett smultronställe🍀🍓👙☀️

    2019-05-11 | 23:31:44

Kommentera inlägget här: