majjaeriksson

Farmorslådan

Kategori: Maja

Hej. 

Om en vecka och 15 minuter ska uppsatsen vara inne. Nästa fredag klockan 9. Så det blir väl torsdag kväll som jag tänker mig att jag ska lämna in. Jag känner mig mest trött på den. Mer trött än orolig liksom. Fast jag inte är klar än. En kvart tror jag att jag kommer fixa det. Att det jag får ihop kommer räcka. Nästa kvart tvivlar jag. Ska peppa till och försöka få mycket gjort idag. Behövde bara städa tejplådan först. Vadå? Det är ju viktigt! ;) Och ja, jag har en tejplåda.

Det är en vit plåtlåda med röda hjärtan på. Den har farmor alltid haft med sig på kalas med hennes oslagbara farmorkakor i. Dom med ett hål i mitten. Hon brukade vara noga med att ta hem sina burkar igen men så en gång lät hon den bli kvar. Hos mig.
(null)

Och där i har jag nu alltså pysseltejpen. Men nu är det fullt.
(null)

Uppsatsen väntar! 

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilken ära att ha fått en farmorsburk!🙏🏻 En så fin en dessutom🤩

    2019-05-17 | 22:09:17
  • Mormor säger:

    Farmorkakorna är ju de bästa👏🏻
    Men farmor har säkert en annan burk😉

    Lycka till🍀det kommer att gå perfekt med uppsatsen♥️

    2019-05-17 | 22:27:21
  • Mamma säger:

    En låda som skapar många minnen! Du fixar uppsatsen💚🍀💚🍀

    2019-05-19 | 10:38:16

Kommentera inlägget här: