majjaeriksson

Hej!

Kategori: Maja

Det var värst vad tyst det var här då. Skärpning va! 

Idag har jag pluggat uppe hos Ellen. Jag fixade smoothie till oss båda och knallade upp.
(null)

Och fick en del nytta gjord. Jag ska göra den första intervjun på torsdag så nu handlar det mest om förberedelse inför det. Kommer vara nervös innan men här och nu är jag rätt pepp.
(null)

Ellen och jag var ute i solen en sväng också och hämtade tre böcker på bibblan. Två pluggböcker och en skönlitterär, Gråleken av Maria Sveland.

När mamma och Philip slutat jobba åkte vi allesammans till Hjärta till hjärta. Jag har nog aldrig provat så många plagg som jag gjorde idag. En klänning (den prickiga till vänster) och en grå jacka fick följa med hem för 70 respektive 150 kronor.
(null)

Och ikväll mellan sju och åtta har jag och Philip varit över på Norra och spelat badminton. Kul kul och idag gick det riktigt bra emellanåt. ;) Bilden har några veckor på nacken.
(null)

Nu sitter jag (vi) och filar på ett personligt brev, jajemen, dags att börja fundera över framtiden... :)

Maja.


Kommentarer

  • Mamma säger:

    Heja Maja!!!

    2019-03-13 | 19:09:10
  • Mormor säger:

    Roligt att höra från igen👍
    Har saknat det👏🏻

    2019-03-14 | 00:10:06
  • Freja säger:

    Vilken fin klänning och vilken härlig dag!🥳🌸

    2019-03-15 | 20:11:59

Kommentera inlägget här: