majjaeriksson

Godmorgon

Kategori: Maja

Jag känner mig såå trött. Är inte van vid att fara runt så mycket på intervjuer och ha så mycket för mig hela tiden. ;)

Igår var jag ju i Jönköping som sagt. Allt flöt på bra. Pendeln och bussen skötte sig och jag hade tid för en lugn frukost när jag var framme i Jönköping.
(null)

Jag fick en liten rundtur på Jönköpings stadsbibliotek innan intervjun. Det var verkligen ett jättefint bibliotek så det var kul att se. Och intervjun gick bra. I dagsläget är jag mer orolig för själva uppsatsskrivandet än för intervjuerna.
(null)

Efter intervjun gjorde jag stan och åt salladslunch på en bänk i solen innan jag åkte hem.
(null)

(null)

(null)

Idag är det handledarmöte klockan 10 och sen uppsatsintervju i Ljungsbro klockan 14. Sen äntligen helg!

Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Maja👏🏻👍🤗 du är så bra🍀😍

    2019-03-29 | 11:07:37
  • Mamma säger:

    Härligt Maja!!!

    2019-03-29 | 21:55:18
  • Freja säger:

    Vilken fin solig dag och bra jobbat!👏🏼😎☀️

    2019-03-30 | 21:48:15

Kommentera inlägget här: