majjaeriksson

Diverse

Kategori: Maja


Hej på onsdagen. Läget?

Med mig är det bra. Jag har mycket olika tankar i huvudet samtidigt så jag tänkte att jag kanske kan punkta upp en del av det här på bloggen.

- Uppsatsen såklart. Det är inte många vakna kvartar då jag inte tänker på den. Men det känns som att det går framåt. Tror jag. Ändå.

(null)

- Imorgon ska jag till Jönköping för uppsatsintervju 3 av 7.  Jag kommer dit vid 9, intervjun är 10 och sen ska jag åka hem 14.40. Så planen är att besöka några butiker och äta lunch mellan intervjun och hemfärden.

(null)

- Nästa vecka ska jag bli intervjuad! Japp. Jag har sökt mitt första riktiga jobb och ska nu försöka förbereda mig och kanske framför allt tänka positivt inför det tillfället. Jag berättar mer om det om en vecka. Lovar.

(null)

- Jag har nu bestämt mig för vad jag ska ge mig själv i examenspresent. En jobb-bujo! Ja, du får skratta om du vill, men jag känner att jag kommer vilja ha en aningen mer professionell kalender för jobbet (när jag har ett ;)) och självklart vill jag skapa den själv. Tror att jag har bestämt mig för en Dingbats Wildlife och att det blir den med en elefant på. Jag ska försöka att inte köpa den för långt innan examen.... ;)

(null)

Nej, det var nog det för idag. Vi kanske hörs imorgon med en Jönköpingsrapport! :)

Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Spännande!! Klart att du ska ha en jobb-bujo📚

    2019-03-28 | 17:31:18
  • Freja säger:

    Wow! Jobbintervju på g alltså, så spännande! Och jobb-bujo är ju ett måste!🤩👍🏼👍🏼

    2019-03-28 | 21:52:43
  • Mormor säger:

    Spännande🤗
    Lycka till med alla intervjuer🍀🍀

    2019-03-28 | 23:52:33

Kommentera inlägget här: