majjaeriksson

Sommarläsning

Kategori: Maja

Gókväll!

Det var nog länge sen jag hade en så här lång oläsig period som jag har nu. Visst, jag har lyssnat en del i Bookbeat men läsningen av fysiska böcker har det varit riktigt dåligt med. Säkerligen iallafall delvis på grund av uppsatsplugget. Men kanske skulle jag försöka vända trenden och försöka hitta in i en läsperiod här inom kort!? 

Jag scrollade just bland mina bilder och hittade någon slags bok-bingobricka jag har sparat någon gång. Kanske skulle man försöka få bingo i sommar? 

(null)

Har du något förslag på en bok som kan ge mig ett kryss i någon av rutorna? :)

Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Spännande bingo👍
    Hoppas vi får följa ditt bingoläs📙📘📗📕📔
    Lycka till🍀🍀

    2019-06-03 | 01:42:50
  • Mamma säger:

    Vilken kul idé! Ska klura ut lite förslag! Jag kanske skulle köra bingo jag också.

    2019-06-03 | 21:50:57

Kommentera inlägget här: