majjaeriksson

Min midsommar

Kategori: Maja

Hejsan. Igår var det midsommar. Hoppas att du hade en fin dag. Det hade jag.

Vid 11 blev jag upphämtad av mamma, Ellen och Hedda och vi åkte upp till Toka för att lunchfika.
(null)

Och ta ett dopp. Det var riktigt fint det. Jag kan inte minnas att jag nånsin badat på midsommar förut, men det kan jag tänka mig att göra om.
(null)

(null)

Sen åkte vi till Sonnorp där eftermiddagen och kvällen spenderades. Jag fick mitt hår fixat. Bara det.
(null)

Och kransar gjorde vi. Philip ärvde Ellens.<3
(null)

<3
(null)

Vid 18-tiden rullade släktingarna in och det blev matlagning på både grill Muurikkan.
(null)

Abborre för mig, för man har ju en fiskarsambo!
(null)

Lagom till vi hade ätit klart och kanske suttit en stund kom regnet så då packade vi in oss i huset. Som vi sen lämnade vid strax efter 23-tiden för att åka hem för att ladda för idag.

Fööööör idag reser Philip och jag till Kroatien. Klockan 16.40 lyfter vi från Norrköpings flygplats för en vecka i solen. Jag tittar in här och låter er veta hur vi har det en dag. :)

Maja.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Såg ut som em fantastiskt fin midsommarafton! 🌻🌼🍓🌸🎉

    2019-06-22 | 21:24:51
  • Mormoe säger:

    Härligt att få vara tillsammans med dig och hela ”tjocka” släkten 🤗😀🌸🌺🌼🎂🍓

    2019-06-23 | 00:22:04

Kommentera inlägget här: