majjaeriksson

Helgbilder

Kategori: Maja

Vilken kalashelg! I dubbel bemärkelse. Cyklisterna som hyrde vår lägenhet i helgen kom vid klockan 14 i fredags. När jag hade välkomnat dom cyklade Ellen och jag till landet.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Och de riktiga förberedelserna inför examensfesten drog igång.

(null)

(null)

Och vid klockan 18 på lördagkvällen kom mina gäster. Det blev en lyckad kväll med gott sällskap, god mat och fika, tipspromenad och redovisning av det kreativa boksidesuppdraget.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag fick jättemycket fina saker. Jag kanske visar lite mer i detalj en annan dag. :)

(null)

Stort tack till alla inblandade!<3

(null)

Nu sitter jag på pendeln på räls mot mitt sista jobbpass i Linköping! Just nu känns det verkligen bara skönt, men när det nya läskiga drar igång i augusti kommer jag bergis sakna det.

Vi hörs under semestern!

Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Tack för en underbar fest🤗 ett sånt fantastiskt kreativt arbete du lagt ner👍👏🏻 Jag är sååå imponerad av dig😉

    Nu mot nya äventyr.... men biblioteksjobbet 📘📗kan du ju efter alla års praktik och studier📙📕

    Stort lycka till🍀

    2019-06-17 | 21:27:16
  • Mamma säger:

    Vilken helg vi har haft💃🏻❤️TACK!

    2019-06-18 | 17:24:54

Kommentera inlägget här: