majjaeriksson

Sommarnjutet

Kategori: Maja

Och så gick det en vecka till. Sen sist har jag mest bara haft det bra. Tagit dagarna som dom kommer, varit ganska mycket moster och njutit av sommaren. Jag ska kolla vad jag har tagit för bilder under veckan.

I måndags var det visst mycket ätbart i fokus. Jag plockade hallon, bakade kanelbullar och gjorde köttbullar.
(null)

(null)

I tisdags var Wik-klanen på besök i Sonnorp. Det blev såklart gósaker då med.
(null)

Och kompis-bus. 
(null)

I onsdags hängde jag också i Sonnorp och bilden nedan blev en ny favorit.
(null)

Torsdag och fredag blev härliga Toka-dagar och då togs det inte så mycket bilder.
(null)

Igår tandemcyklade Philip och jag till Strömmen. Fick varsin fisk, åt lunch och tog ett dopp.
(null)

Nu klurar vi lite på vad vi ska hitta på idag. Det  är sköna dagar nu och jag försöker verkligen stanna upp och påminna mig om hur fint det är, att en får ha det så här fint.

Vi hörs!

Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    👍🏾För den veckan!

    2019-07-28 | 20:17:16
  • Mormor säger:

    Bra vecka😀👍 Tokabilden var inte så tokig😉👏🏻

    2019-07-29 | 00:27:57

Kommentera inlägget här: