majjaeriksson

Mer än halvvägs

Kategori: Maja

Gud vilken skön sommardag det var igår. Det blev en sån där dag som jag ser framför sig när jag tänker på barndomens somrar - en bryggdag med släktingar, kylväskor, badkläder på tork och kakburkar som skickas runt. När vi alla skulle åka hem vid halv fem passade jag på att ta julibilden. Vi kör en snabbgenomgång:

JANUARI
(null)

FEBRUARI
(null)

MARS
(null)

APRIL
(null)

MAJ
(null)

JUNI
(null)

Och så: JULI
(null)

Vilken fin liten bildserie jag får till. 5 kvar. Frågan är om man ska göra något med bilderna när året är slut? Vad skulle det kunna vara? Låt mig veta om du har någon idé. :)

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Härliga bilder från en härlig plats!😎

    2019-07-15 | 21:01:31
  • Mormor säger:

    Så kul att du dokumenterar släktens Smultronställe- verkligen en plats att minnas för oss alla👏🏻👍🤗😍

    2019-07-16 | 14:53:01

Kommentera inlägget här: