majjaeriksson

En regnig julimåndag

Kategori: Maja

Om söndagen var en sån där drömmig sommardag så kan måndagen ha varit det motsatta? Fast det är lite hårda ord för trots vädret blev det en rätt mysig dag.

Mamma ville ha sällskap till Vadstena och jag ställde upp.
(null)

Vi började med lunchfika vid slottet.
(null)

Sen skulle man ju vilja säga att vi strosade genom Vadstena men på grund av vädret gick vi lite raskare än så.
(null)

Men det var som sagt helt okej trots vädret. Jag fick en klänning och en liten skrivbok av mamma. Tack för det.<3
(null)

Och i en butik låg en livs levande katt. Gulligt, men ändå lite skeptisk till att den låg på handdukar som var till försäljning? Jaja, jag är väl inte den som är den.
(null)

Sen gav vi oss ut på slätten igen.
(null)

(null)

Till Varv. För att shoppa lite grönt.
(null)

Perfekt till kvällens taco!
(null)

Vi hann bara åka en kort bit innan jag blev tvungen att be mamma stanna bilen. Nej, jag behövde inte kräkas, jag behövde ta några bilder. Få saker är ju så fina som vallmos på rufsiga åkrar mot regntung himmel, visst?
(null)

(null)

(null)

Sen blev det ett kort stopp i Sonnorp för att jag även skulle bli ett lass blåbär rikare och sen blev jag skjutsad hem. Och på kvällskvisten blev det mys och taco med världens bästa lillasyster och granne.<3
(null)

Så fint så fint. Tack mamsen och lillasystern för en mysig dag och kväll!

Maja.


Kommentarer

  • Mormor säger:

    Verkligen👏🏻 En riktig toppendag👍

    2019-07-16 | 14:56:34
  • Freja säger:

    Vilken härlig sommardag! 🤗

    2019-07-16 | 22:40:01

Kommentera inlägget här: