majjaeriksson

Diverse

Kategori: Maja

Hej från tvättstugan!

Hur lång är en tvättmaskinsminut? Inte en minut iallafall. Jag var uppe tidigt idag. Kände att jag ville komma upp. Komma igång.

Om en vecka börjar jag jobba. Gulp. Då har jag varit ledig i sju veckor. Det känns som att det var länge sen jag jobbade mitt sista pass på bibblan, men samtidigt har det gått fort. Ni vet. Det är alltid både och. Jag börjar bli nervös nu. Eller nervös vissa kvartar och pepp nästa. Ni vet. Det är både och. Just nu känner jag mig mest pepp. Jag ser fram emot att komma igång och att en ny era i livet ska få fart. Men det är ju mycket som känns läskigt också. Ni vet. Nog om det nu. Jag lär ju hinna återkomma i ämnet både en och 768 gånger. ;) 

Igår hade jag en trevlig eftermiddag och kväll med Moa. Vi sågs på pendeln och åkte till Norrköping. Pratade ifatt. Gick i affärer. Åt burgare. Köpte lite resegodis. Skiljdes på pendeln. Riktigt fina timmar. Tack världens bästa Moa för igår och för allt.<3

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag blir det en hemmafixardag för min del. Står som sagt i tvättstugan. Japp, jag har skrivit allt detta och det står fortfarande en 1:a på maskinen.... Har också tänkt att jag ska städa trappa och källare idag och dammsuga i läggan. 

Nämen! Nu är tvätten redo att hängas. Perfekt! Då publicerar jag detta och tackar för idag.

Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    👍🏾dagsutflykter med härligt sällskap!

    2019-08-01 | 10:13:37
  • Mormor säger:

    👏🏻🤗📕💕Heja dej👏🏻👍

    2019-08-03 | 00:46:05

Kommentera inlägget här: