majjaeriksson

Dagsutflykt och sommarkväll

Kategori: Maja

Hej på torsdagen!

Fyra veckor minus en dag kvar på min ledighet. Idag blir det främst en hemmadag för min del, vi ska strax åka iväg för att handla mat och i eftermiddag ska jag tvätta och göra müsli.

Igår var vi iväg på dagsutflykt. Med mamma och moster till Hallsberg och Kumla. I Hallsberg var vi på loppis - Röda Korset och Bra&Begagnat - och i Kumla åt vi räkmacka på Goda rum.

(null)

(null)

(null)

På kvällen var vi hos familjen Liljeblad för grill och spel. Jag och Signe blev kompisar och vi allesammans hade en trevlig kväll innan Philip och jag cyklade hem i sommarkvällen. 

En igelkott var på besök också!
(null)

Fin dag! 

Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Som skrivet- en fin dag👏🏻👍
    Kul att få en ny fin kompis👧

    2019-07-12 | 22:07:22

Kommentera inlägget här: