majjaeriksson

Årets första helg

Kategori: Maja

Hej hallå!

Har du en bra helg? Det tycker jag att jag har.

Jag jobbade till 18 igår och sen mötte jag upp Philip, Moa och Toffe för gómiddag på Beer&Burger. Mycket trevligt och gott!
(null)

Idag blev det frukost först klockan 11.
(null)

Och jag insåg att jag nog snart har förätit mig på smoothie som består av banan, hallon och vaniljyoghurt. Så imorgon ska jag prova något nytt. Denna (fast med babyspenat istället för krasse):
(null)

Sen tog vi en lördagstur. Hämtade en bok på bibblan.
(null)

Slängde skräp, promenerade och lattjade med upphittad  boll.
(null)

Sen handlade vi. Mat och fika. Och åkte hem till Philips föräldrar och fikade.
(null)

(null)

Och alldeles nyss läste jag ut en bok. Så här i efterhand känner jag nog att den kanske inte var något särskilt som jag kommer bära med mig direkt, men den hade något ändå. Jag gillar hans sätt att skriva.
(null)

Nu väntar väl snart middag följt av ännu mer soffhäng. :)

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Tack för en supertrevlig fredagsmiddag, hoppas vi kan göra om det snart igen :) massa kramar

    2019-01-07 | 10:03:31
  • Freja säger:

    Vilken härlig helg! Ha nu en bra vecka också!🤗

    2019-01-07 | 10:04:36

Kommentera inlägget här: