majjaeriksson

Sista inlägget 2019

Kategori: Maja

(null)

Har det varit julefrid hos dig? Det har det hos mig. Men visst går dagarna lite för fort? Likt ett barn räknar man ner till julen och förbereder med godsaker och klappar och så swish är det över innan man hinner säga smällkaramell. Men fina dagar var det. Och en välbehövlig ledighet. Att landa lite i.

Och nu närmar vi oss 2020. För ett år sen la jag upp det här på instagram:

(null)

Och i år kan jag ju stolt meddela att jag nu är på andra sidan det där. Att jag klarade det. 

(null)

Jag är stolt över det här året, att jag har lyckats med det jag har tagit mig för och att jag har litat på mig själv och tagit det jag känner på allvar. Det ska jag fortsätta med nästa år.

Eventuellt ska jag försöka bli bättre på att blogga igen nästa år också. Jag vill det.

Vi ses på andra sidan! :)

Maja. 

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Fint att höra från dig på bloggen👍
    Nästa år blir säkert riktigt bra det med💕
    Lycka till💫🌟💥🍀

    2019-12-29 | 19:32:05

Kommentera inlägget här: