majjaeriksson

Söndagspyssel

Kategori: Maja

Hejsan!
 
Så sommaren kom tillbaka!? Det var ju inte så dumt. Ellen och jag hängde på landet igår och jag pysslade mest. Det mår ju hjärnan bra av. Jag är fortfarande inne i det här med broderi och igår hade jag sällskap vid min sida för en stund. I det här stadiet när bilden togs tvivlade jag dock på själva broderimotivet...
 
 
Men jag var glad ändå!
 
Och sen blev jag glad över slutresultatet också. I sin lilla enkelhet. Men mest gör jag det för att jag gillar att göra det och inte så mycket för att det ska "bli något". 
 
Men jag är sugen på att brodera mer på saker, så att det blir något som man kanske till och med kan använda. Kånkenbroderiet till exempel blev jag ju så nöjd med, men kanske att man skulle testa på någon tygpåse, annan väska eller kanske ett klädesplagg? Vi får se. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Så kul! Motivet ser ut att passa din mormor, hon tar säkert gärna emot det!!!

    2019-08-26 | 18:55:46
  • Mormor säger:

    Ja,det gör hon😉
    Jag älskar hus😍

    Så duktig du är👏🏻

    2019-08-26 | 22:46:26
  • Freja säger:

    Så härligt med broderi med kattsällis i skuggan, speciellt när det blir sådär fint!! 🤩

    2019-08-27 | 19:40:08

Kommentera inlägget här: