majjaeriksson

Kånken 2.0

Kategori: Maja

God förmiddag!

Så imorgon är det dags. Klockan 8 börjar min första riktiga jobbdag i livet. Nej, jag försöker att inte vara så dramatisk. Jag tar en dag i taget. Jag ska inte till skolorna jag ska jobba på denna vecka, utan det blir först nästa. Vilket känns skönt. Vi sprider ut allt det nya. Imorgon blir det fokus på det allmänna för att sedan övergå till just arbetet med högstadiet. Jag ser framemot uppstarten, att få veta mer vad som gäller och hur arbetet kommer se ut. :)

(null)

Men innan jag kommer in i det där vill jag visa min Kånken för igår blev jag klar. Planen var att jag skulle ha en plan men det blev bara att jag körde på. När jag höll på med en blomma visste jag inte hur nästa skulle se ut. Emellanåt kändes det lite sådär, jag tyckte inte att det såg så bra ut. Men jag fortsatte och slutresultatet är jag jättenöjd med. Jag tog några bilder under processens gång som jag kan visa.

(null)

(null)

(null)

(null)

Och det färdiga resultatet:
(null)

100% nöjd!

Vi hörs när jag är skolbibliotekarie....

Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Lycka till😍📕📗📙🍀

    och.....Kånken blev ju helt fantastisk🎒

    2019-08-06 | 18:29:14
  • Mamma säger:

    Den är så fiiin🌺🌼🌸Ha en riktigt bra onsdag🍀

    2019-08-06 | 19:32:45
  • Freja säger:

    Jag tror att du har världens finaste kånk! (Säger jag trots att min är orange och vinröd). 🤩 Och snart kommer du vara världens bästa skolbibliotekarie!👍🏼👩🏼‍🏫

    2019-08-07 | 20:56:51

Kommentera inlägget här: