majjaeriksson

Sängläge

Kategori: Maja

(null)

Ja nu är det sängläge! Vilken vecka. Det känns som att det har gått i ett verkligen. 

I måndags jobbade jag som vanligt 14-19. I tisdags var jag på jobbintervju. Onsdag var det "bara" hemmaplugg. Torsdag var det uppsatsintervju i Tranås och i fredags var det uppsatsintervju i Mjölby. Igår jobbade jag 11-15 och pluggade lite efter det och idag har jag jobbat 10-17. 

Kvällens plan:
(null)

Kommande vecka blir också en del fläng - Vadstena, Linköping, Åtvidaberg, Borås - men sen är det min födelsedagshelg och då ska jag chilla som aldrig förr. ;)

Vi hörs i veckan!

Maja.




Kommentarer

  • Mamma säger:

    Låter som en vecka med många intryck,hejaMaja💚🍀💚🍀

    2019-04-07 | 22:43:43
  • Freja säger:

    Men så fint att få landa i en chill födelsedagsfeeling efter alla aktiviteter!🥳

    2019-04-07 | 22:47:13
  • Mormor säger:

    Full fart alltså😉

    2019-04-07 | 23:20:06

Kommentera inlägget här: