majjaeriksson

Min jobb-bujo

Kategori: Maja

God morgon!

Jag vaknade redan vid 6 idag och eftersom jag brukar vara som effektivast på förmiddagen är jag nu redo för plugg. Det går framåt, men det är mycket kvar att göra.

Och hela jag vill bara pyssla. Inte skriva och tänka utan pyssla. Låta händerna jobba och inte tänka på något annat än det konkreta som händerna gör. Jaja, pluggar jag duktigt så kan jag ju kanske avsätta lite tid för pyssel i eftermiddag. ;)

Så länge kan jag visa min jobb-bujo. I samband med att jag fick jobb så klickade jag ju hem den där fina gråa anteckningsboken och nu har jag förberett lite inför första jobbmånaden.
(null)

Det är ju svårt för mig nu att veta vad jag kommer ha användning av i augusti och framåt, så därför valde jag att köra på ett klassiskt upplägg och med mycket än så länge tomma ytor.

Först har jag en klassisk future log. Där en översikt över hela skolåret får plats. Och där tänker jag att större datum och händelser ska markeras.
(null)

Sen körde jag på en månadsöversikt där kanske mellanstora händelser kan få plats också.
(null)

Och augustis veckor ser ut som nedan. Där har jag lämnat en stor yta tom för jag tänker att jag kommer ha mycket saker som jag vill skriva ner och komma ihåg. 
(null)

Jag tänker att jag precis som i min röda Bullet journal kommer prova olika upplägg varje månad för att hitta vad som funkar. 

Kanske småbörjar jag lite med ett septemberupplägg efter några timmars plugg. ;)

Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    🍀sååå fint😍

    2019-04-24 | 08:45:27
  • mamma säger:

    Kreativa MAJA🌈

    2019-04-24 | 20:25:19
  • Freja säger:

    Så galet fint, jobbet kommer ju gå som en dans med den fina bujon!🤩

    2019-04-27 | 19:58:43

Kommentera inlägget här: