majjaeriksson

Hej från pendeln!

Kategori: Maja

Jag är på räls mot lite jobb i vanlig måndagsordning. Det är skönt att ha lite kontakt med verkligheten när man är mitt uppe i uppsatsskrivandet.

Helgen blev bra. Inget "regelrätt" kalas direkt, för det ville jag inte ha i år. Men igår kom mamma, Lisa och Vera på brunchbesök så det blev lite kalas iallafall. (null)

Alltid kul att hänga med Vera!<3
(null)

Och bra att jag för några år sedan skrivit uppsats om barnböcker så att det finns några såna i hyllan också.
(null)

(null)

På eftermiddagen sågs vi igen för det var dags för pappa att ge sin present - däckbyte. Och Philip och jag passade på att spraymåla vår balkongspaljé grön. Nästa helg tar vi nästa sida tror jag.
(null)

(null)

Idag började jag dagen på kontoret. En trappa upp alltså. ;) Ellen är i Japan men jag har lånat hennes lägga när jag ringt det där tacka-ja-till-jobbet-samtalet och i förmiddags när jag hade möte med min uppsatshandledare. Bra att ha ett kontor att gå till när Philip är hemma. ;)
(null)

Nu ska jag fortsätta min lilla resa här och fortsätta lyssna på den här boken:
(null)

Jag gillar den! Känner verkligen för huvudpersonen - pensionären Ingmar - och tycker Jonas läser jättebra. Så ett litet tips så här på måndagen. :)

Vi hörs i veckan!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Härlig födelsedagsbrunch med härliga Vera🥳

    2019-04-18 | 21:49:44

Kommentera inlägget här: