majjaeriksson

Fredag

Kategori: Maja

Hallojsan!

Jag och Philip har haft en fin dag. Jag bestämde mig för att vara ledig idag för att fira. Jag fyller ju år imorgon. Och så har jag gått och fått jobb. Jajemen. Mitt första riktiga jobb. Skolbibliotekarie på högstadiebibliotek. Spännande värre. Ju. :D

Jag började dagen med att ringa och tacka ja till jobbet. Och sen gjorde jag snabbfrallor.
(null)

Mindre än en timme efter att jag hade fått jobbsamtalet igår klickade jag hem jobb-bujon och redan idag kom den. Jag är så nöjd och ser fram emot att fylla den med allt jobbrelaterat som ligger framför mig.
(null)

Sen åkte vi upp till Toka. För att ta aprilbilden.
(null)

För att ha det gött.
(null)

(null)

Och för att äta burgare.
(null)

Och brownie. Jag tinade min över grillen.
(null)

Och så gjorde vi en skylt. Tydlighet är viktigt.
(null)

Ikväll har vi firat vidare med ryggbiff och sockerdricka och jag känner mig nu redo att bli 28 år.

Vi ses på andra sidan!

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    Wow va mysig dag & jag älskar er skylt👍😊o stort GRATTIS till jobbet🌺

    2019-04-12 | 22:01:28
  • Mamma säger:

    Härligt Maja🌊🍔📚📚📚

    2019-04-12 | 22:44:29
  • Freja säger:

    Grattis till jobbet!🥳👏🏼👏🏼 Och vilken fantastiskt fin solig dag vid Vättern😎

    2019-04-14 | 20:05:39

Kommentera inlägget här: