majjaeriksson

Balkongfix, picknick och 3årskalas

Kategori: Maja

Hej på söndagen!

Rullar påskdagarna på fint? Det gör mina tycker jag.

I fredags stod balkongfix på schemat. Helt i rättan tid för det är visst sommar nu. Smutsig och tråkig balkong...
(null)

... blev sommarfin igen!
(null)

Vi målade ägg också. Jag inspirerads av min nya favoritbild...
(null)
 
...och Philip målade av mig. Är det likt tycker ni?
(null)

Långfredagen bjöd också på årets första somriga picknick. Vi åkte förbi Lidl och köpte vad vi var sugna på och så åt vi det på en filt i Varamon. Sånt är ju det bästa som finns i livet.
(null)

(null)

(null)

Igår var jag på 3årskalas i Nyköping. En gurka i högsta hugg.<3
(null)

Fina dagar alltså.

Idag har jag föreslagit frukost på balkongen men nu snarkas det visst här bredvid mig så jag kanske får ha lite tålamod........ ;)

Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Fina påskdagar🐣🐥hitintills!
    Dagen igår var ju nästan magisk Vera är ju något utöver det vanliga😍

    2019-04-21 | 12:52:46
  • Mormor säger:

    Fina påskdagar🐣🐥hitintills!
    Dagen igår var ju nästan magisk Vera är ju något utöver det vanliga😍

    2019-04-21 | 12:52:48
  • Freja säger:

    Så fint alltihop!🌸🥳☀️

    2019-04-21 | 21:18:48

Kommentera inlägget här: