majjaeriksson

Redo för resa

Kategori: Maja

(null)

Imorgon bär det av. Vi åker bil från Motala efter 7. Buss från Linköping efter 8. Flyg från Arlanda 14.30 och landar i Prag 16.25. Det blir spännande det! Jag har just ägnat lite tid åt att stjärnmärka platser i GoogleMaps, så att vi har något att luta oss mot om vi inte vet vart vi ska gå. Jag tror och hoppas att det blir en mysig liten resa. :)

Idag har jag och Philip varit ute på Tornby. Jag köpte ett par skor och ett fiskfat.
(null)

Kanske slänger jag in något hej från Prag, men kamerabilder och en fullständig reseberättelse kommer först på torsdag.

Ha det fint!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Ha en strålande fin resa! 🛫😎

    2018-09-23 | 17:39:29
  • Mormor säger:

    Hörs och ses när ni kommer hem🤗
    Ha nu en riktigt härlig resa✈️

    2018-09-24 | 16:03:31

Kommentera inlägget här: