majjaeriksson

Man kanske skulle bli bonde...

Kategori: Maja

Man får citera sig själv på sin egen blogg.
 
... kan jag tänka ibland. Eller ganska ofta. Jag kan bli så trött och less på allt vad plugget innebär. Och det känns dessutom som att det är mycket som ska klaras av den här terminen. Jag kan bli handlingsförlamad för att jag inte vet var jag ska börja nästan. Och vetskapen om att uppgifter måste göras och godkännas för att jag ska få skriva uppsats i vår sätter ju inte mindre press på en.... Antagligen hjälper det inte att gnälla, men herregud, ibland måste man!
 
Jaja, en uppgift i taget så ska det ju gå, eller hur!? VISST!? Skicka styrkande tankar åt mitt håll tack. Gärna under hela terminen.
 
Återkommer förhoppningsvis med ett muntrare inlägg imorgon... :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Heja heja Maja! Du kommer klara det gär galant! Ladda med hembakt (/köpebakt), glass i frysen o massor choklad för dagar som denna, så löser det sig😁📚📝🍪☕️🍫

    2018-09-21 | 15:21:18
  • Mamma säger:

    Du vet hur man förenklar det som till en början låter oövervinnerligt💚💚💚

    2018-09-22 | 12:45:46

Kommentera inlägget här: