majjaeriksson

Läsning

Kategori: Maja

(null)

God morgon!

Det är lördag och Philip har nyss åkt till jobbet. Ganska ofta har jag svårt att somna om efter att han har gått upp och stökat, men det gör mig inget. Jag är för att vakna skapligt och känna känslan av att en hel dag ligger framför mig. 

Denna morgon börjar jag med att läsa lite. Jag kommer nog läsa ut Nej och åter nej av Nina Lykke. Första boken efter läsutmaningen. Jag gillar den! Jag tänkte också passa på att lista upp de böcker jag står i kö på just nu och som jag alltså är nyfiken på att läsa. :)

Eleanor Oliphant mår alldeles utmärkt av Gail Honeyman.

- Lugnet av Tomas Bannerhed

- Arv och miljö av Vigdis Hjorth

- Pappaklausulen av Jonas Hassen Khemiri

- Till minne av en villkorslöskärlek av Jonas Gardell

Nej, åter till boken. :) 

Trevlig helg!

Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Bra lästips📚

    2018-10-21 | 18:54:40

Kommentera inlägget här: