majjaeriksson

Dimmig höstmorgon

Kategori: Maja

God morgon!

Ellen har sovit här i natt. Igår åt vi taco, spelade ett spel och hade det mysigt. För en stund sen sa jag "jag går ut en sväng" och så gick jag ut en sväng. Få saker gör mig så sugen på att gå ut som dimma. Och kanske speciellt höstdimma.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Man ångrar aldrig en promenad. När jag kom tillbaka in sa Ellen "nu chillar vi" och jag svarade att "det borde stå på din gravsten". Halv tolv ska vi äta tidig tacolunch och sen ska vi ut i hösten igen. Vi ska gå till mammas jobb för att sedan åka till Linköping för att shoppa lite grann. Men innan det kanske jag ska skicka in den där uppgiften. Mentalt är jag helt klart färdig med den.

Trevlig helg!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Sicken vacker morgondimma och vilken fin dagsplan!🍁🍂🎉

    2018-10-12 | 14:07:18
  • Mormor säger:

    In i dimman🌫 men sen kom solen☀️ Alltså en härlig dag🤗

    2018-10-12 | 23:52:46

Kommentera inlägget här: