majjaeriksson

Söndagsskogen

Kategori: Maja

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Hej! Idag har vi varit i skogen. Man kan säga att skogen är vårt gemensamma intresse. Lite synd om Philip bara som tycker att tystnad är det bästa med skogen. Det är liksom inte helt tyst när jag är med. Men vi är överens om att vi hade en mycket fin stund i skogen. :)

På hemvägen åkte vi förbi affären och nu ska jag laga middag. Det blir tacofärsfyllda paprikor som vi kör i ugnen och så ska jag göra guacamole till och tacochips att dippa i. Kan bli helt-okej-gott.

I övrigt är jag orimligt pepp på att min anteckningsbok (+pennor) ska levereras. Har verkligen nördat ner i den här Bullet Journal-grejen sen jag skrev sist. Älskar att bli besatt av något på det här viset. :)

Men nu ska jag göra mat. :)

Maja.



Kommentarer

  • Freja säger:

    Skogen är fin den, med och utan prat! Helt rätt att kära ner sig i kreativa projekt, go Maja o bullet journal! 🎉

    2018-11-05 | 22:04:33
  • mamma säger:

    👍🏾För bilderna🍂

    2018-11-05 | 22:39:07
  • Mormor säger:

    Finfina bilder👏🏻🤗💕

    2018-11-07 | 00:10:50

Kommentera inlägget här: