majjaeriksson

Rapport från Pilgatan

Kategori: Maja

(null)

Godmorgon!

Efter att ha jobbat heldag tisdag och lite onsdag är det nu dags för en hemmadag. En inlämning som ska in senast 9 imorgonbitti ska bli klar.

Jag tänkte också hinna med en ganska lång promenad under dagen och kanske fortsätta inspireras av människor som håller på med Bullet Journals. Har du hört talas om det? Det är typ som att man tecknar sin egen kalender men de innehåller ofta mer än endast vanliga månads- och veckouppslag. Jag kan visa några bilder.

(null)

(null)

(null)

Sjukt inspirerande tycker jag och jag funderar på att testa själv. Kanske övar jag på att skriva bokstäver i alla möjliga stilar och funderar på vad jag skulle vilja ha för uppslag i min bok och så börjar jag på riktigt 2019? Återkommer. :)

Och just det - ett rykande färskt meddelande från Pilgatan: två jobbarbilar står parkerade utanför och arbete hörs från våningen över. Jag tror att renoveringen av syrrans framtida badrum är igång. Nervkittlande!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Tror att bullet journals är en riktig Majagrej! 👍🏼🤗

    2018-11-01 | 11:25:14

Kommentera inlägget här: