majjaeriksson

Bortskämd av helgen

Kategori: Maja

Hej!
 
Vilken strålande helg! Låt mig ta dig igenom den med hjälp av elva bilder.
 
I fredags jobbade jag i Ljungsbro 10-16 och på kvällen startade vi helgen med fisksoppa!
 
Och igår blev jag bortskämd av mina föräldrar. Pappa hjälpte mig att sätta upp en rullgardin som jag är så nöjd med. Vi har nu äntligen möjligheten att få det helmörkt i sovrummet och inte vakna av ljuset, villket gjorde att jag imorse sov till 9.40. Skönt!
 
Och mamma hade med sig rabarber!
 
Och så kunde jag bli den som skämde bort genom att göra rabarberpaj lagom till det att Philip kom hem från lördagsjobbet. Vi fikade på balkongen! Det var egentligen alldeles för varmt för att dricka té märkte jag...
 
Och sen tog vi en tur till Stadium outlet där vi fyndade träningskläder till mig. Skorna kostade 350 :- och t-shirten och träningstoppen kostade 50 :- respektive 80 :-, riktigt bra köp. Och Philip bjöd! :)
 
Och imorse bjöd jag på scones. Det har nästan blivit en tradtion här hemma med scones på söndagar och sämre traditioner kan man ju verkligen ha.
 
Idag har vi varit ute på tur. Fast lite pumpning, kedjespray och tvätt behövdes först. Denna bild är numera min nya bakgrundsbild på datorn.<3
 
Vi cyklade till landet!
 
Och där solade vi med lille pantern och mamma. Så obeskrivligt jäkla skönt idag. Verkligen en sommardag.
 
Jag plockade nässlor också.
 
Som vi, efter att ha cyklat hem till stan igen, alldeles nyss har njutit av i form av nässelsoppa. Gott!
 
En riktig drömhelg i mina ögon. Såå härligt! Tanken att det vankas både plugg och jobb imorgon skjuter jag ifrån mig i några timmar till.
 
Hörs i veckan!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilken toppenhelg!☀️🎉

    2018-05-06 | 21:08:21
  • Mormor säger:

    Vilken helg👍🏼😍🐈🍵 ni haft🍀🍀

    2018-05-06 | 23:36:27

Kommentera inlägget här: