majjaeriksson

Årets första dopp

Kategori: Maja

 
Jajemen, igår, den 20 maj checkade jag av årets första dopp! I älskade Tokanäset där jag spenderat alla livets somrar, mer eller mindre. Intill den stora stenen som vi kanske någon gång försökte klättra upp på, men som allra mest bara är symbolen och kännetecknet för våran plats. Jag ska väl erkänna att jag inte doppade huvudet och att jag var ganska snabbt i och ännu snabbare upp. Ingen hade hunnit hänga i sin termometer än, men jag gissar på 14,8 grader. Max. Men man ångrar aldrig ett dopp.
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Du är så ingen badkruka du Maja! Brrr säger jag!🌊

    2018-05-21 | 19:57:03
  • Mamma säger:

    🏊🏼☀️👍🏾

    2018-05-21 | 21:19:03
  • Mormor säger:

    Riktigt bra gjort👍🏊🏻‍♂️😉

    2018-05-21 | 22:41:38

Kommentera inlägget här: