majjaeriksson

Gör, check, borta

Kategori: Maja

 
 
 
Igår promenerade jag till Varamon, som du kan se ovan, och det var inte dumt alls. Pluggmotivationen är som oftast ganska frånvarande dessa dagar. Det är lite sorgligt att det är så. Att jag bara ser utbildningen som något jag ska ta mig igenom och checka av. Jag önskar att jag var lite mer engagerad och intresserad, men ofta tänker jag bara det här kommer jag aldrig ha användning av i yrkeslivet sen. Tråkigt men sant. MEN, jag ligger i fas och har gjort det som jag ska ha gjort så här långt och nog njuter jag av studentlivet alltid. Jag trivs väldigt bra med att sköta mig själv och styra över min egen tid och gå på promenad när jag vill och pyssla hemma med saker som gör mig glad.
 
Idag ska jag dock jobba 16-20, men det ser jag faktiskt fram emot. Och sen är det ju faktiskt påsk och då tänker jag bara göra sånt där som jag tycker om. Så det så.
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Visst är det härligt med vååårsol☀️

    2018-03-28 | 13:22:30
  • Mamma säger:

    Varamon är vackrast när stranden är öde.

    2018-03-29 | 22:46:27
  • Freja säger:

    Så vackert!🌅

    2018-03-30 | 21:32:32

Kommentera inlägget här: